Yara. college student. currently living a New Girl appreciation blog.
-----------------------

tags | ships | fandoms

-----------------------

bishops-j >>> countrylawyerr

Home is where the heart is

glamorous-enterlude:

Olicity kiss in the new Arrow season 3 teaser [x]



rocknrollercoaster:

it must be really wild to actually have a positive relationship with your father

like

?????

some people really have that????

that’s insane


fill so your followers can get to know you

1. state your name: Yara
2. state the name that your parents almost named you: Saraaaah
3. which of your relatives do you get along with the most? hmmm almost all of them? 
4. did anything embarrassing happen this week? i don’t know maybe, can’t remember 
5. do you miss your ex? don’t have one
6. white chocolate or dark chocolate? dark chocolate 
7. do people praise you for your looks? idk yes? 
8. what is your favorite color of clothing to wear? hmm yellow, red, black.. 
9. how do you wear your makeup? simple, most of the time just mascara 
10. what are some of your nicknames? yaya, yooy, yarooz idkidk. 
11. how many bedrooms are in your house? 3
12. how many bathrooms? 3
13. do you have a car? nooope
14. do you work out every week? hahahaha no 
15. did you brush your teeth this morning? of course 
16. have you ever kissed someone you never saw again? no
17. have you ever sung in front of a crowd? unfortunately 
18. what kind of bathing suit do you wear? bikinis
19. do you like your eyes? yes actually
20. do you think you are pretty? yeah
21. who was the last person you talked to in person? my sister 
22. how much money in your bank account? hahaha ok 
23. are you single? nope
24. do you want kids? yes omg. 
25. last movie you saw in theaters: i honestly can’t remember, shit how pathetic 
26. are you dating the same person you dated last year? nope
27. has someone you were dating ever cheated on you? no
28: have you kissed someone whose name starts with a ‘J’? nope
29: what do you like to do in your spare time? watch tv, music, read… go out with friends. etc. 
30: who was the last person you texted? my boyfriend
31: how do you look right now? just woke up so go figure
32: who/what first comes to your mind when someone mentions “love”? boyfriend<3 and it should be also family but he’s the first one who came to my mindd


The kiss. (x)


#he forgot #no one tell him



patterfuck:

I eat romantic shit up. If I were asked to just sit on a roof and look at the stars id probably internally combust


mycheekyfinn:

official-nasa:

monilip:

dont-stop-runninggg:

knowledge is knowing that a tomato is a fruit

wisdom is not putting it in a fruit salad 

That was deep

philosophy is wondering if that means ketchup is a smoothie

That was deeper.




credit